01 July 2010

mornik sume...wah..harini pagi2 aku dah nak membebel kat blog aku nie...sejak dua menjak nie bkn men rajin aku nak update blog nie...huhu..sebab ape ek?(rahsia)...huahuhuhaua...so hari nie aku nak berkongsi dgn korg sume 1 benda yg aku rs mcm kelakau jer..hahaha....sampai sekarg nie teringt lagi..hahaa...

al kisah tersebut lah kisah, pada hari khamis yg mulia n yg diberkati..lepas jer aku balik kerja aku n shimah telah g ke pasar malam yg berdekatan dengan umah aku di seksyen 7 bangi, selangor..dah absi puas kami berjalan2 sambil n membelik2 ler kain tudung n tgok2 mknan aper ler yg sodap nam di makan..huahau...semlm aku juz beli nasi ayam (rsnye kurang enak) n air soya (boleh thn lh) kat pasar mlm 2... lapo lah pulak citer pasal makanan pagi2 nie...

gambar hiasan 1 semata2

gambar hiasan 2 semata2

sebelum aku nak beli nasi ayam nie,syimah singgah ler nak beli murtabak kat abg ensem nie haha...die beli sbnrnya nak tgok abg 2 jer hahhaa....aku pun rs mcm dah ler nak terlentuk gak ler tgok abg 2...maner taknye muker penuh dgn keimanan n dilimpahi dgn cahaya nur 2 siap berkopiah lagi...huuhuuhhu....(bangga kalu abg 2 baca blog aku nie)..hahahaa...yg aku tak thn nak gelak nie....ayah die tegur n cakap dgn aku.. "tak nak masuk gadis melayu ker?" ,aku yg tak beraper nak dengar aper pakcik 2 ckp, aku suh die repet balik ler...aik...hahahhaa..aku pun jawab ler pertanyaan pak cik 2..."layak ker pakcik?"...hahahhaaa.....dgn muker yg alah2 malu n bangga cikit 2 aku n shima belah dari kedai pakcik 2..hahahhaaaaa...

gambar perhiasan 3 semata2

sepanjang perjalanan nak balik ker keter aku pun ckp ler kat shima,shima nie kalu die tau kiter kat umah mcm maner reject nak masuk gadis melayu..ahahahahaaaaa......dlm kete aku asik teringat jer sampaiternyiang2 kat telinga aku nie aper pakcik 2 ckp..aper2 pun terima kasih jerlah yer pakcik..hehehe....sy nei tak cukup syarat n layak lg nak masuk benda2 mcm 2.hehehe..

sy doakan ler perniagaan pakcik maju n semakin berkembang k...aper2 pun.murtabak pakcik 2 memang sedap..bdk2 umah aku sume dah giler n gian dah dgn murtabak pakcik 2..apa2 pun......senyum selalu k :)

1 comment:

Fezazen said...

huhuhu..teringat ler makanan kat ats 2...