02 July 2010

Assalamualaikum sume....wah hari nie hidup penuh dgn kesyukuran yang kiter masih lg die muka bumi nye ini...ehmm.hari nie aku nak membebel pasal aper yg akan berlaku hari nie n esok...

hari nie seperti biase pergi kerja n wat kerja yg semakin byk nie....huhuhu....lepas jer aku balik keje nie, aku telah di jemput bersama2 dgn housemate aku sume untuk bertandang ke rumah kak mimi..saper kah kak mimi 2?aku pun tak kenal die sebnrnye..hahaha...die merupakan kawan sekerja housemate aku sume..hehe...aku pun tak tau mcm aner ler aku leh di jemput untuk kenduri kat umah die..tapi aper2 pun tq ler kak mimi sbb jemput sy nie (kenal pun tak).....

pas abis jer kenduri kat umah kak mini, mgkn kami akan tidur di umah kak jijah di cheras..n malam nye mgkn kami sume akan merayau di downtown cheras..(abis duit aku)...yahooo....dah lamer tak g saner...ehm...last g pun tahun nie jgk..tapi awal tahun lah...... so ari ahadnye kami sume akan g bermandi manda di......sg congkak.........bestnye!!!!!.....asik berjalan je keje aku nie...hai....tak sabar nie....hari2 yg penuh dgn aktiviti di dunia jer...so kt jgn luper jugak k wat aktiviti2 untuk di akhirat k...samer2 lah kt mengimbanginye..

ok lah..aku pun byk keje nak wat nie..nnt abis jer balik aku akn update lg blog nie untuk tatapan kamu sume k........muahhhhhhhhhhh.......bye...wasalamm

No comments: