28 June 2010

hujung mgu yang penuh dgn aktiviti...SERONOK!!!!!!!!

mgu nie seronok sgt sbb aku dpt balik kg....best giler........

jumaat..

balik jer dari keje aku ambik leza terus balik melaka..perjalanan tak lah jauh sgt 1jam jer aku dah sampai melaka tercinta...sampai2 jer kat umah g belakang umah petik rambutan..hahaha..rindu nak mkn ler katakan maser 2..hahaha...rambutan oh rambutan....yang ada kat umah masa 2 bapak aku, mak aku yg baru balik keje dari putrajaya, abg aku n adik aku...malam 2 aku ada kenduri member aku nikah...huhuhuu..penuh dgn aktiviti..so mls nak citer aper aktiviti mlm 2..tgok jelah gmbor k..
majlis akad nikah di rumah suriyah kampung bachang, melaka

penyerahan mas kahwin

hantaran belah lelaki


hantaran belah perempuan


suriyah hassan tahniah!!!selamat menjalani kehidupan baru sebagai isteri...


sabtu...

pagi2 seawal 7.15pg(awal ker) aku dh bgun tlg ayah aku kat kedai makan die..ramai gak..ehm,biase lah org abru dpt gaji lah katakan....so rezeki hari sabtu alhamdulillah...abis tlg ayah aku kat kedai aku balik umah siap2 nak g kenduri kawin mmber aku yg aku kenal dari sekolah tadika lagi..huhuhu...tahniah beb...sbb kawin dulu..hehehe..so semalam majlis akad nikah,so hari nie majlis persandingan...huhuhu...penat gak ler aku ms nie,maner taknye balik tlg ayah aku kat kedai terus balik n bersiap untuk kemajlis perkahwinan beliau....agak lambat jugak aku dtg umah die kerana menyelesaikan benda perlu aku selesaikan...aper2 pun suriyah n zakuan,tahniah diatas perkahwinan anda..semoga bahagia hingga ke anak cucu n selamat menempuhi kehidupan sebagai suami isteri..

No comments: