20 December 2012

BLOG BERWAJAH BARU

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.....

Fuhhhh!!! penat aku 1 hari nie mengadap pc semata2 nk mengupgrade blog aku yg dah agak masham nie...huhuhu.. akhirnye ini yg yg terhasil ....

www.elyzazen85.blogspot.com
amacam okey x? hehee..penat aku godek2 lagi tadi....padahal keje kat opis byk nie..tapi disebabkan mood nk buat keje x dok, so nie ler keje aku...yelah dah nama ketua unit ict kene lah mengadap pc jer...hehehe... 

aku ambik masa nak upgrade blog nie adalah dlm 5 jam...lama kan?tapi tak rs semuanye okey lagi nie..byk yg perlu di perbaiki lagi nie..tak perlah, kiter godek2 dulu..nnt dah tau senang nk buat...okey lah..pasni insyallah aku akan selalu mengupdate blog nie..INSYALLAH!!!..

okey lah mood keje aku tetiber jer dah dtg (yelah nk balik lagi 1jam..huhu) ...jom jengah2 lah blog aku nie yer....wasalam

fezazen

No comments: