15 July 2010

NASI LEMAK

askum sume..wah selesai sudah aku mengedit n menukar layout blog aku nie..penat lah jugak mata aku nie nak tgok blog templete yg bertambak2 cantik2....so aku puas atilah jugak dgn layout yg baru nie...sume nye memberikan komen yg bek kat blog aku nie..tq..saper yg rs sakit mater 2 terima jer lah k...sbb rata2 ramai yg suke dari yg tak sume...tq fren..

so harini aku nak membebel pasal aper ek....aku rs aku nk citer pasal nasi lemak lah..sbb arini aku bw bekal nasi lemak yg dimasak sendiri oleh aku..kahkahkah... arini makanan tengahari ku ialah nasi lemak, sambal udang, ayam


goreng n nugget.
.wah best2..tak sabar nk tgu tengahari..so aper yg aku nk citer pasal nasi lemak nie..

sebenarnya nasi lemak nie merupakan makanan kegemaran ramai termasuk lah aku...ramai rakyat malaysia suke tak kira malay, chinese, or india diorg sume mkn nasi lemak tapi korg sume kena ingat sebenarnya nasi lemak nie dikatakan tak begitu sihat dimakan tiap-tiap hari sebab kandungan kalorinye dan lemaknye tinggi..ehm....ingt 2 jgn mkn selalu....so aku nk tunjuk kan kat korang jer sebenarnye gambor2 nasi lemak yg aku petik dr tenet nie..hehehe....aku pun tak tau nak membebel aper le...so kalu saper2 ada idea aper yg aku nak bebelkn kat blog nie korg leh lah hantar kat cht aku yg ada kotak kat sebelah kanan yg warna biru comel 2 k..

aku tau korg sume tgah lapar..so jom tgok gmbor2 yg akan membuatkn korg sumer terliur....jom!!!



lapor lah pulak aku tgok nasi lomak2 kat atas nie...adehh..so harap2 korg sume enjoy lah k.....tapi ingta yer..jgn mkn nasi lemok nie selalu..tak elok untuk kesihatan..wsalam...

1 comment:

Fezazen said...
This comment has been removed by the author.