14 July 2010

askum sume....

hari nie aku bosan sgt..aku samapi tak tau nk wat aper..nk kater tak der keje ada jer..mgkn sbb aku terlalu memikirkn untuk mencari kerja di tempat len...aku dah pening nie..dah 1 bln lebih aku tgu result dari SPA mengenai jawatan yg aku mohon 2 samapi hari nie tak der lg jwpannye....
byk kerja yg aku nk wat n program yg aku nak wat gara2 menungu result dari SPA....

huhuuh...bosanye..hari2 kerja aku mengadap laptop n pc...laptop nie dah mcm sbhagian dari idup aku lak sdngkn aku nie bknnye ambik kos dlm bahagian IT pun....bosan.....

aper lah yg tak kena dlm idup aku sekrg nie..aku sampai dah tak tau nak wat aper...aper yg perlu aku wat n aku rancangkn untuk ms depan aku.....skrg nei aku dah 25thn...aku tak tau aper yg aku perlukan dlm idup aku sekarang nie..tolong lah aku.....

aku didalam mencari dan mengejar benda yg tak pasti n menungu benda yg tiada kesudahannya..huuuh...aku dah bosan sgt!!!!!!!!!!.....

aku pun tak tau aper yg aku merepek kan nie..tapi nie lah yg aku nak luahkan n aku nk kongsi bersama2 dgn kamu suke......

tq 2 my family n my frenz sbb byk tolong aku ms aku susah n senang....korg sume takkan aku luper kan sampai biler2......sayang sume!!!!!!mwahhhhh....

No comments: