19 July 2010

dalam delima

bkn mmudah kt nak menyukai seseorg yg kt suke or sayang...perit rsnye idup ini biler pk kan balik aper yg berlaku dlm idup kt...aku sedih dgn aper yg aku alami sekarang nie...mgkn takder org yg akan memahami n fahami aper yg aku alami...tapi kenyataannye idup ini memg perit...

jgn mudah memberi harapan jika ianye hanya untuk dipermainkn....terlalu sakit biler kiter dilukai,tak payah nk memahami or fahami jika niat sbenar untuk mempermainkn sahaja..tak guna semua 2...

saper yg boleh memberikan aku kebahagiaan yg aku impiakan?ada kah aku sendiri?abaikan lah....

p/s: terluka & sedih

2 comments:

diraja22 said...

bersabar kukuhkn iman..
terima qada n qadar ketentuan illahi..

Fezazen said...

tq diraja..alhamdulillah semuanye terkawal..nie sume ujian allah untuk menguji ketabahan umatnye..