29 November 2011

macam-macam ubat!

salam sejahtera semua!..harini saya nk berceloteh, dalam minggu nie jer dah berapa kali saya pegi klinik n hospital...nie bukan merungut yer, cuma mahu berkongsi sahaja.....mungkin nie semua adalah sebab pembawakan budak org kata..tapi apa2 pun saya sgt bersyukur kerana bakal dikurniakan cahaya mata...alhamdulillah rezeki yg kau beri kepada ku ya allah!..

apa2 pun entri sayakali nie nk citer pasal ubat yg saya dapat kat doktor nie.,..byknye! semua ubat nie banyak yg besau2...sampai saya rs dlm 1 masa tersekat kat tekak nie ha wlaaupun tak makan lagi...tapi apa2 pun demi kesihatan yang tak berapa nk elok niedan anak didalam kandungan, aku kena gagahkan diri jugak untuk makan semua ubat2 nie walaupun aku tak mau.....cube korg tgok ubat-ubatan yg aku dapat dari ospital n klinik nie..huhuhu

ubat-ubatan yg perlu dimakan.....

p/s : kesabaran perlu ada untuk menghadapi kesakitan atau penyakit yg diberi....dugaan yg allah beri kepada kita ada sebabnye......

fizazen

1 comment:

Cik Eyqa said...

Tahniah akak!!! xlame ag nak ade baby.. hope nanti dpt g jmpa baby akak!!! rindu akak!!! Take care ye akak..