19 November 2011

Bahagian Tubuh Lelaki Yang Digilai Wanita

Dari mata jatuh ke hati, benarkah bentuk tubuh lelaki jado faktor wanita terpikat? Bahagian manakah dari tubuh pasangan yang paling anda suka?Jawapannya pasti berbeza mengikut pilihan individu....

mari kita baca entri kali ini...


BAHAGIAN TUBH LELAKI YANG DIGILAI WANITA.

PUNGGUNG

punggung menduduki peringkat pertama bahagian tubuh lelaki yang disukai oleh kaun hawa. ini menunjukan bahawa wanita tidak jauh berbeza daripada lelaki. Ada wanita menyukai punggung berbentuk setengah bulan manakala ada juga mengemari punggung berotot...

PERUT

Tidak menghairankan sebahagian besar wanita menyenangi perut lelaki yang rata dan ada yang mengemari perut berlemak. namun, ada juga wanita tidak menginginkn perut berotot tetapi perut yang rata lebih baik.

PANGKAL PAHA

Wanita yang memiliki pinggul lebih kecil tampak lebih baik. Wanita juga dikatakan suka dengan lelaki sedemikian.

TANGAN

Tangan dikatakan mampu menjelaskan perihal mengenai dirinya dan apa yang dipancarkan kepada dunia, semua dikatakan berasal daripada tangan.

BIBIR

Wanita menyenangi bibir yang penuh, namun tidaklah hanya untuk tarikan seksual semata-mata. namun, ada juga wanita suka bibir yang tebal dibahagian bawah.

OTOT LENGAN

Otot lengan yang sedikit tidak hanya mengambarkan kekuatan. Ia juga mencerminkan perwatakan yang baik. Seperti juga dada, wanita suka melihat otot biceps (bikuspid) ketika lelaki mengenakan kemeja-T.

DADA

Dada bidang dan berotot menjadi pilihan kebanyakan wanita yang meminati lelaki macho.


BAHU

Bahu juga tercatat sebagai bahagian tubuh lelaki yang disenangi. Wanita melihat bahagian tubuh itu sebagai simbol kekuatan dan kejantanan.

sumber diperolehi : Berita Harian (inspirasi lelaki oh lelaki).

fizazen

No comments: