25 August 2011

hari raya, hari merdeka dan hari perkahwinan ku yang bakal tiba!!!!

ASSALAMUALAIKUM  SEMUA...

hari nie entry aku agak pelik cikit...gabungan 3 hari yang aku rs agak penting dalam hidup aku...untuk pengetahuan korang tinggal lagi beberapa hari jer lagi kt akan menyambut HARI RAYA AIDILFITRI, begitu jugak dengan sambutan HARI KEMERDEKAAN...alhamdulillah...akhirnya apa yang kita usahakan dalm sebulan (puasa) terlunas juga akhirnya yang ganjaran yang kt setmpal..dan apa yang kita perjuangkan selama 54 tahun akhirnya nie lah negara kita MALAYSIA!!!!!!!!!!!..

Bila cerita pasal RAYA, aku jadi excited...teringat masa aku dulu kecik2 beraya..hahahahhaa...g setiap umah n minta duit raya, dengan beg, kocek penuh duit raya...syiling lak 2..tapi zaman kanak2 paling best bg aku....biler dah besar nie dapat gak duit raya, yelah sebab aku nie tak kawin lagikan, so leh elr dapat..kuikuikui....(walaupun rm1 aku ambik jer..)..tahun nie raya agak seronok n best sebab aku akan beraya bersama KELUARGA DAN TUNANG AKU (AZIZUL KHUSAINI HASSAN)..alhamdulillah perhubungan yang singkat tak sangka leh sampai kehujungnya insyallah...

nie aku nak citer pasal MERDEKA pulak, aku mmg suker bab2 merdekA sebab jiwa aku jiwa patriotik!!!!..aku bersyukur sangat sebab dilahirkan di MALAYSIA TANAH TUMPAH DARAH KU...nie lah tempat aku dilahirkan MALAYSIA!!!marilah kita sama2 BERSATU untuk NEGARA kita, BUKAN untuk PARTI ataupun untuk DIRI sendiri....bersyukur lah negara kita tak mcam negara len.. nk ker org luar jajah negara kita, bom sana, bom sini? pikir-pikirkan lah semua ini....apa2 pun AKU TETAP ANAK MALAYSIA!!!

nie perihal pasal my WEDDING lak...huhuhu..agak sok mau cietr, tapi tak leh citer lebih2..mau hint sahaja yer..kekeke....tahun nie jugak akan aku tamatkan zaman bujang ku...maksudnya aku akan jadi isteri org, ehm,im so excited with that title..(WIFE)...aku berharap sangat apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan..insyallah......

so sampai disini jelah celoteh aku yang sekali jalan jer..huhuhuhu..apa2 pun aku nk mengucapkan..

SELAMAT HARI RAYA AIDITFITRI
DAN
SELAMAT HARI MERDEKA.



No comments: