20 April 2011

Kris Dayanti PrEGnANT 4 bULan!!!

assalamualaikum!!

ruangkan entri aku kali nie pasal gossip( saja nk menyebok!)...aku pun tak tau lah apa keistimewaannye si kris dayanti nie..sejak dua menjak nie die nie asik wat kontrovesi jer...hadoi...tak payah lah susah2 wat kontrovesi yg leh jatuh kn maruah ko, wat malu kaum jer!!!..

meh dekat-dekat cikit aku nk citer gosip nie... rupanya2 nye kris dah mengandung 4 bOlan~! terkejot den,..padahal baru jer kawin!!!..lagi wat malu org islam!..nie kalu org kafir baca entah2 tergelak2 agaknye diorg ketawakan kt...ehm..nie lah satu kes yg tak pat kt nk elak kn mengenai artis....pas tu leh lak wat statment "Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya..... nie ayat nk tagih simpati ker or nak tunjuk baik? ehm..lantak ko lah..ko yg tanggung..apa2 pun aku sebenarya nk share citer pasal die..dah termengumpat lak...huhu..

harap-harap pasni die insaf lah yer...nie pedoman untuk diri aku n untuk korg semua...insyallah....

peace!

No comments: