12 August 2010

selamat menyambut ramadhan...

assalamualaikum semua...

wah dah lamer gak lah aku x update blog aku nie..huhu..byk peristiwa yg berlaku tanpa dijangka dlm tempoh tersebut.....harini merupakan hari ke-3 ramadhan (puase)..so rsnye tak terlewat lah lagi aku nak membuat ucapkan pose nie.....aku nak mengucapkan selamat bulan ramadhan kepada mak, baba, abg2 aku, adik2 aku,sahabat aku, kawan, n untuk org tersayang....huhuhuhuu...

hidup aku skrg nie alhamdulillah kembali tenang n happy sgt2.. terima kasih lah aku ucapkan kepada beliau sbb membahagiakan aku walaupun dalam pertemuan singkat yg kami ciptakn itu...insyallah aper yg kami n aku harapakn berkekalan n diberkati hendaknya..amin.......

selain itu jugak...aku nk mengucapkan terima kasih yg tak terhingga kepada sahabat2 aku yg merestui aper yg berlaku skrg nie....insyallah doa anda semua amat kami perlukan utk memberi semangat kepada kami..TERIMA KASIH .......

1st pose aku kali nie kat bangi....sedih sgt2 yelah biasenye 1st pose org sumernye lepak n berbuka n sahur bersama family...aku?...nasib bek lah ada housemate kat umah 2..kalu x berbuka sorg2 lah aku nmpknye........aku happy sangat ramadhan kali nie sbb menanti sinar baru yg akn muncul dalam idup aku....insyallah....

2nd pose...aku dgn housemate aku 2 org jer..huhuhu..sedih sungguh...x dpt aku byngkn....mcmaner sedihnye keadaan aku ms 2..tapi aku kena lah terima hakikat n kenyataan itu..nasib bek still ada peneman kat umah...

hari nie pose yg ke 3..huhuhu..aku berbuka sorang2..:( (sedih sgt2).....diorg sumer balik kg n ada yg g class mlm....sedihnye....tak per lah..aku hari nie berbuka kat luar bersama rakyat jelata..kekekkee......kata nk berdikari..so we need to try!!!...chayok2!!!..jgn cedih2..nnt batal pose.....kekkee

harini jugak aku akan berangkat pulang ke melaka bersama teman-teman aku (leza n wangi)....mgkn kami akan bergerak malam untuk mengelakkan jam n menunggu leza abis kelas....happy sgt2...x sabar rsnye nak balik mlk.....miss my family.......


ok lah rs mcm dah byk lak aku membebel nie..nnt kalu aku ada ms aku akan update lg blog k..harap2 anda semua bersabar...

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMU.....


elyzazen..